Check This Out

Friday, December 30, 2011

Thanks to Allah!

Dan sesungguhnya, saya Nur Amilah Fadhlin sangat bertuah dan tersasasangat bersyukur dan terima kasih kepada Allah S.W.T kerana masih memberi saya peluang untuk menerokai alam-Nya dan nikmat di dunia. Ya Allah, celik pejam celik pejam esok dah 2012! *bukakmata. And just realised yang dah 15 tahun dah aku hidup dekat dunia ni. Apa yang aku dah buat? Banyak amalan kah? Ataupun dosa? Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosa yg telah aku buat sepanjang hidupku ini.

So, it is last day of 2011. Azam? Hahahahahahahaha! Uhm kay not funny. Actually i don't have one. Never. 2011 pun. Tapi, tahun ni macam nak buat. Haha b-a-j-e-t. K heres my resolution.


Ehehehe................ okay its true. SAYA NAK JADI BUDAK BAIK! and forget him. *Hm if just i could.

So evelione, HAPPY NEW YEAR! Actually tujuan nak wish happy new year jer. Ehehe and wish me for a better life in 2012. Amin! And same goes to you :)



No comments:

Post a Comment

Amoi comel nak komen oiiii ♡